آغاز کمپین تبلیغاتی 2nim با تمرکز بر جوانان و نوجوانان
انتشار: دی 29، 1403
بروزرسانی: 29 تیر 1404

آغاز کمپین تبلیغاتی 2nim با تمرکز بر جوانان و نوجوانان


شرکت صنایع غذایی دراژه با هدف معرفی محصول جدید خود به نام ۲nim ، کمپینی تبلیغاتی با تمرکز بر جوانان و نوجوانان به عنوان گروه هدف اصلی طراحی و اجرا کرده است. در این کمپین، از دو رسانه اصلی تلویزیون و شبکه های اجتماعی، به ویژه اینستاگرام، برای انتشار پیام استفاده شده است.

در مرحله اول، هم زمان با آغاز پخش تبلیغات تلویزیونی، فعالیت در شبکه های اجتماعی با هشتگ #هم_مغز_و_هم_مزه که بر اساس اسلوگان این محصول طراحی شده، آغاز شد. در ادامه، با همکاری مگا اینفلوئنسرها و به کارگیری روش های خلاقانه، کمپین گسترش خواهد یافت.

در تلویزیون، این آگهی در برنامه های پرمخاطب مانند مسابقات فوتبال و ویژه برنامه هایی نظیر شب یلدا پخش می شود و همچنین از زیرنویس تبلیغاتی در این برنامه ها استفاده خواهد شد. انتخاب این سبک تبلیغاتی، شامل مدل های جوان و پرانرژی، بهره گیری از جلوه های ویژه (CGI)، موسیقی و متنی که به طور اختصاصی برای هر صحنه و طعم طراحی شده، با هدف جذب مخاطبان هدف صورت گرفته است.

آغاز این تبلیغات در یک فضای ورزشی، تأکید بر ویژگی مغذی و مناسب بودن محصول ۲nim برای جوانان و نوجوانان را نشان می دهد. شرکت صنایع غذایی دراژه برنامه های متنوعی برای معرفی محصولات جدید و یادآوری محصولات قدیمی و شناخته شده خود در آینده در نظر گرفته است.



منبع: https://mbanews.ir/%D8%A2%D8%BA%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%DB%8C-2nim-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%D8%A8%D8%B1-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%A7/