شرکت صنایع غذایی دراژه با هدف معرفی محصول جدید خود به نام ۲nim ، کمپینی تبلیغاتی با تمرکز بر جوانان و نوجوانان به عنوان گروه هدف اصلی طراحی و اجرا کرده است. در این کمپین، از دو رسانه اصلی تلویزیون و شبکه های اجتماعی، به ویژه اینستاگرام، برای انتشار پیام استفاده شده است.
در مرحله اول، هم زمان با آغاز پخش تبلیغات تلویزیونی، فعالیت در شبکه های اجتماعی با هشتگ #هم_مغز_و_هم_مزه که بر اساس اسلوگان این محصول طراحی شده، آغاز شد. در ادامه، با همکاری مگا اینفلوئنسرها و به کارگیری روش های خلاقانه، کمپین گسترش خواهد یافت.
در تلویزیون، این آگهی در برنامه های پرمخاطب مانند مسابقات فوتبال و ویژه برنامه هایی نظیر شب یلدا پخش می شود و همچنین از زیرنویس تبلیغاتی در این برنامه ها استفاده خواهد شد. انتخاب این سبک تبلیغاتی، شامل مدل های جوان و پرانرژی، بهره گیری از جلوه های ویژه (CGI)، موسیقی و متنی که به طور اختصاصی برای هر صحنه و طعم طراحی شده، با هدف جذب مخاطبان هدف صورت گرفته است.
آغاز این تبلیغات در یک فضای ورزشی، تأکید بر ویژگی مغذی و مناسب بودن محصول ۲nim برای جوانان و نوجوانان را نشان می دهد. شرکت صنایع غذایی دراژه برنامه های متنوعی برای معرفی محصولات جدید و یادآوری محصولات قدیمی و شناخته شده خود در آینده در نظر گرفته است.