امکان پذیری سنجش تبلیغات محیطی با  اُهم
انتشار: دی 25، 1401
بروزرسانی: 26 خرداد 1404

امکان پذیری سنجش تبلیغات محیطی با اُهم

اطلاعات اُهم چگونه جمع آوری می شود؟\xa0

اطلاعات توسط افراد در اپلیکیشن موبایل ثبت و برای هر سازه مرتب سازی می شود. داده ها پس از ثبت، دسته بندی شده و گزارش های مختلفی از آنها برای صنایع مختلف تهیه و به مشتریان ارائه می شود.\xa0 همچنین این اپلیکیشن امکان اطلاع رسانی و ثبت سازه های جدید یا تغییرات مشاهده شده در هر سازه را برای کاربران فراهم می کند.

اُهم؛ اپلیکیشنی ست که اطلاعات ارزشمندی را از تبلیغات محیطی در اختیار کسب وکارها قرار می دهد. این اپلیکیشن، بانک اطلاعاتی را از انواع سازه های تبلیغات محیطی گردآوری کرده و بطور مرتب به روزرسانی می کند. همچنین در بانک اطلاعاتی اُهم، داده \u200d های اکران تبلیغات بر روی سازه ها نیز بروزرسانی می شود. چنین سرویس هایی قبلا با روش های متفاوت و برای محصولات و خدمات محدودی ارائه می شد، اما این محدویت ها در طراحی اهم رفع و داده ها به صورت آنلاین و به سرعت برای تمامی تبلیغات اکران شده گردآوری می شود. در مجموع کارشناسان، مدیران میانی در کسب وکارها، صاحبان برند و سازمان های مختلف با کمک این گزارش ها می توانند به داده های تبلیغات محیطی با قیمتی مناسب دسترسی سریع پیدا کنند.\xa0

مانیتورینگ Monitoringیا پایش کمپین هایی اجرا شده در رسانه های محیطی با جزئیات کامل و دسترسی به کمپین هایی که در گذشته اجرا شده اند.


  • ترکینگ Trackingیا ردیابی وضعیت اکران یک کمپین خاص یا تبلیغات یک برند خاص.

  • فلگینگ Flagging یا اطلاع یابی از فعالیت یا موضوعی خاص. در این بخش متناسب با\xa0 نیاز مشتری می توان یک برند یا یک محصول یا یک صنعت را به محض اکران جدید مورد بررسی قرار داد.\xa0

  • هدف از راه اندازی این سرویس ارائه ابزاری برای دسترسی به چهار گروه از خدمات در برنامه ریزی، پایش و کنترل اجرای تبلیغات محیطی بوده است. خدماتی که در اُهم ارائه می شود شامل:

    • درباره ابزار تحقیقاتی اهم برایمان بگویید؟

      لازم به ذکر است: مرکز نوآوری آو با تمرکز بر حوزه های مارکتینگ، تبلیغات و تحقیقات بازار، تصمیم دارد در مسیر انتقال به نسل آینده کنار صاحبان برندها و کسب و کارها باشد و آنها را برای ورود به دنیای نوآوری و تکنولوژی های نوین یاری نماید.



  • منبع: http://mbanews.ir/%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%B1/3243-The-feasibility-of-measuring-environmental-advertising-with-Ohm.htmlهدف از راه اندازی سرویس اُهم چیست؟

    نبود مرجع اطلاعاتی از فعالیت های تبلیغات محیطی و داشتن اطلاعات دقیق از سازه های تبلیغاتی، وضعیت اکران، فضای رقابت و... چالشی است که کسب و کارها در کمپین های تبلیغات محیطی با آن مواجه هستند. "مرکز نوآوری آو" با ارائه "اپلیکیشن اُهم" این چالش را برای کسب وکارها حل کرده است. "اُهم؛ اپلیکیشنی ست" که اطلاعات ارزشمندی را از تبلیغات محیطی در اختیار کسب وکارها قرار می دهد. این اطلاعات به برندها در برنامه ریزی و یافتن بیلبوردهای مناسب کمپین های تبلیغاتی کمک بسزایی خواهد کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپلیکیشن با "سپیده صبحی مدیرمحصول اُهم" گفتگویی داشته ایم.\xa0

    در فضای رقباتی امروز مهم ترین نکته سرعت عمل برند است.\xa0 برندها برای سرعت گرفتن باید از فعالیت مابقی بازیگران بازار در زمینه تبلیغات مطلع شوند. اُهم به آنها کمک می کند که\xa0 از بازار عقب نباشند و پیش از تصمیم گیری شناخت بهتری از فضای تبلیغات محیطی در صنعت خود داشته باشند. اُهم\xa0 داده های لازم را برای اطلاع سریع از فعالیت در بازارها، برنامه ریزی پلن های تبلیغاتی و کنترل اجرای آنها فراهم می کند. در مجموع اُهم با توجه به سرعت جمع آوری اطلاعات و قیمت مناسب به تمام کسانی که در برنامه ریزی کمپین های تبلیغات محیطی نقش دارند، کمک بسزایی خواهد کرد.\xa0

    دایرکتوری Listingیا دسترسی به لیستی از سازه های محیطی قابل جستجو. برند با کمک این روش می تواند بیلبوردهای مناسبی برای کمپین تبلیغاتی خود بیابد.\xa0