
بروزرسانی: 30 خرداد 1404
بررسی بازار سس در ایران
04/181402
بررسی بازار سس در ایران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
منبع: http://mbanews.ir/%D8%AA%D8%AD%D9%82%DB%8C%D9%82%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1/3418-Investigation-of-the-sauce-market-in-Iran.html
شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc) در بررسی های خود نگاهی به بازار سس انداخته است. در این نگاه مشخص شد، در بازه زمانی (دی- اسفند 1401)، از میان انواع سس ها بیشترین میزان فروش مربوط به سس مایونز وسس کچاپ بوده و میزان فروش حجمی سس مایونز نسبت به دوره قبل ثابت و سس کچاپ حدود 1%کاهش داشته است. در ادامه جزییات بیشتری از بازار سس می خوانید.
در مجموع طبق نتایج، 3 برند برتر این محصول در دوره دوماهه (اوایل دی-اوایل اسفند 1401) به ترتیب حدود 26%، 36% و 37% از فضای قفسه مغازه هایی که در آن حضور داشته اند، به خود اختصاص داده اند که طی دو ماه اخیر تغییری نداشته است.
در بازار سس ایران حدود 55 برند و 405 کالای فعال در بازه (دی- اسفند) ثبت شده اند. همچنین طی بررسی شش ماهه محصول سس، فروش این محصول همواره در حال کاهش بوده است. فروش محصول سس در آخرین بررسی (دی- اسفند) نسبت به دوره دوماهه گذشته (آبان –دی) 1%کاهش فروش حجمی و 2% افزایش فروش ریالی داشته است.