در دورانی که بازاریابان بیشتر از همه مایل به انتشار سریع محتوای داغ\xa0 و دست اول در شبکه های اجتماعی هستند، برند چیپس سیب زمینی «Layerʼs» ثابت کرد که اتخاذ یک استراتژی بازاریابی هوشمندانه پولی هنوز جواب می دهد. این برند در مجموع هفتاد و پنج بار دست به پخش یک آگهی تبلیغاتی جالب و تماشایی تحت عنوان «Groundhog Day8» زد و در قالب آن به احیاء حلقه زمانی نا امید کننده فیلم سینمایی «۱۹۹۳» از طریق معجزه ای به نام «تعطیلات» پرداخت.
در این آگهی تبلیغاتی «استفان توبولوفسکی» در نقش یک مشتری پس از پرسه زدن های فراوان در فروشگاه کمی گیج و آشفته به نظر می رسد. در نهایت اما صندوقدار ظاهرا از انتخاب او خوشحال و خرسند بوده و در نتیجه مشتری نیز از انتخاب خود رضایت پیدا می کند.\xa0 در پایان کارشناسان فن نیز معتقدند که تبلیغات مناسبتی همچنان می تواند از نظر مخاطب جذاب و دیدنی باشد.