
بروزرسانی: 27 تیر 1404
توسعۀ خدمات emrc به کسب وکارهای متوسط و استارتاپ ها
این سه نوع گزارش با نام های «کابینت»، با هدف جمع آوری اطلاعات خرید خانوار، «مدیا آرشیو» و «اُهم»، با هدف جمع آوری اطلاعات تبلیغات تلویزیونی و محیطی، داده ها را در اختیار کسب وکارها قرار می دهند. گزارش های موردنظر در بازه سه ماه ارائه و اطلاعات یک رستۀ محصولی در آن ها بررسی می شود. زمان جمع آوری، تحلیل و ارائۀ این گزارش ها کوتاه بوده و با سرعت بیشتری انجام می شوند؛ همین موضوع، یکی از مزیت های آن هاست. پیچیدگی مراحل سفارش گزارش و خرید اطلاعات نیز در این گزارش ها برطرف شده و کسب وکارها به راحتی و در زمانی کوتاه می توانند به آن ها دسترسی پیدا کنند. تمامی بخش های کسب وکارها به دلیل ساده شدن گزارش ها می توانند آن ها را سفارش داده و تهیه کنند.
شرکت پژوهش بازار رسانۀ امروز (emrc) با ارائۀ سه نوع گزارش به SMEها و استارتاپ ها در تلاش است که آن ها را در زمانی کوتاه،با داده های دقیق و قابل استناد، در جریان اتفاقات بازار و روند تبلیغات قرار دهد. گزارش های موردنظر توسط تمامی کسب وکارها قابل استفاده هستند؛ اما از آنجایی که SMEها پیش از این به دلیل قیمت بالا و زمان بربودن، امکان استفاده از گزارش های تحقیقات بازار را نداشتند، با استفاده از این خدمت می توانند فوری و دقیق، بازار را رصد و دربارۀ مخاطبانشان اطلاعات جامعی را به دست بیاوردند.
03/151402
توسعۀ خدمات emrc به کسب وکارهای متوسط
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
منبع: http://mbanews.ir/%D8%AA%D8%AD%D9%82%DB%8C%D9%82%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1/3367-Development-of-emrc-services-to-medium-businesses-and-startups.html
emrc در همین راستا و با توجه به نیاز مصرف کنندگان، گزارش های تلفیقی از این سه نوع خدمت را نیز در اختیار SME ها قرار می دهد. چنین گزارش هایی زوایۀ دید وسیع تری را در اختیار کسب وکارها می گذارد و به بررسی همه جانبۀ مسئلۀ موردنظر آن ها منجر می شود. نمونه ای از این گزارش با هدف آشنایی بیشتر کسب وکار، به صورت رایگان منتشر شده و علاقه مندان با حضور در صفحه های لینکدین کابینت، اهم و مدیا آرشیو می توانند به آن دسترسی داشته باشند.