
بروزرسانی: 26 خرداد 1404
«خانۀ مدیا» نمایندگی انحصاری «شبکۀ فضاء» را بر عهده گرفت
دربارۀ همکاری با شبکۀ فضا برایمان بگویید.
یکی از مدیران ارشد شبکۀ فضا: «پس از تغییر حکومت، بسیاری از شبکه های تلویزیونی فعال در افغانستان مجبور به تغییر اساسی در محتوا شدند. ما تصمیم گرفتیم برای حل این چالش، شبکۀ فضاء را خارج از افغانستان راه اندازی کنیم. در شبکۀ فضا برنامه های متنوعی که مخاطبان پیش از تغییر حکومت نظاره گر آن ها بودند، با کیفیتی بهتر منتشر می شود. همچنین، شبکۀ فضا چالش های پخش آگهی های تبلیغاتی را که در شبکه های داخلی وجود دارد از میان برداشته است و تبلیغ کنندگان بدون درنظرگرفتن ممیزی های حاکمان فعلی افغانستان می توانند آگهی های خود را منتشر کنند. درمجموع می توان گفت فضا شبکه ای تفریحی است که فعلاً رقیبی هم ندارد و محتواهایی را که در شبکه های دیگر به خاطر ممیزی ها امکان انتشار ندارند، منتشر می کند. همچنین، برندها می توانند به عنوان اسپانسرشیب در کنار شبکۀ فضاء قرار بگیرند و یا همکارهای متفاوتی را با شبکۀ فضاء داشته باشند. با توجه به پیش بینی های صورت گرفته و نبود رقیب برای شبکۀ فضا، به نظرم گروه مخاطبان وسیع تری را نسبت به قبل خواهیم داشت. همچنین، شبکۀ فضا تخفیفات خوبی را برای آگهی دهندگان در نظر گرفته است. برندهای ایرانی برای حضور در شبکۀ فضا با چالشی روبه رو نخواهند شد و آن ها بدون مانع می توانند آگهی های خود را در این شبکه منتشر کنند. در پایان باید بگویم شبکۀ فضا در تلاش است به زودی برنامه های تولیدی بیشتری را منتشر کند و برندها با حضور در این برنامه ها می توانند با گروه مخاطبان وسیعی در ارتباط باشند.»