و به این ترتیب در طی دو هفته این مقاله برای کلمه کلیدی «SEO case study» در رتبه دوم گوگل قرار گرفت:
فرض کنیم شما در وب سایت خود دو لینک قرار داده اید و هر دو لینک در یکی از صفحات شما قرار دارد. حال سوال اینجاست که گوگل به کدام یک از این لینک ها توجه بیشتری نشان می دهد؟ لینک اول؟ لینک دوم؟ یا هر دو لینک؟ طبق قانون سئو، اولویت با لینک اول است. اما چرا لینک اول مهم است؟ فرض کنید وب سایت شما نوار ناوبری مانند نوار زیر دارد:
پس اگر شما مطلبی دارید که دارای محتوای غنی هستند و می خواهید آنها را با کاربران جدید خود به اشتراک بگذارید، بی خود شک نکنید. گرد و خاک را از روی این مطلب پاک کنید و آن را بروزرسانی نمایید، تا هم در رتبه گوگل و هم در ترافیک سایت خود تغییری ایجاد نمایید.
4.\xa0 عناوین و تگ های جذاب بسازید
از آنجاییکه این منابع اطلاعاتی با دقت نوشته نشده اند، شما می توانید به راحتی آن ها را بهبود دهید و با استفاده از روش The Skyscraper لینک های آن ها را بدزید. بله، بدزدید!
چه باور کنید، چه نه! گفتن دلیل کاری تاثیر عمیقی بر روان انسان دارد. «دکتر اسکات کی» از دانشگاه ایلینوا شمالی دربارۀ اینکه آیا افرادی که در صف استفاده از دستگاه کپی هستند اجازه می دهند فردی بی اجازه از آن ها جلو بزند و از دستگاه استفاده کند یا خیر، تحقیق کرد.

نکته دوم این است که از URLهای کوتاه استفاده کنید.
اول یکی از رقبایتان که رتبه خوبی در گوگل دارد را پیدا کنید. بعد آن را مهندسی معکوس می کنید تا ببینید چه کارهایی انجام داده است و از چه کلماتی استفاده کرده است.

من شک ندارم که بسیاری مطالب در زمینه کاری شما هم هستند که بد نیست اگر صفحه آن ها کامل شود؛ این یعنی یک فرصت عالی، هم برای بالا بردن سطح اطلاعات کاربران، هم برای ساخت یک بک لینک ارزشمند در ویکی پدیا.
مقالات تخصصی زمینۀ کاری شما در ویکی پدیای فارسی
حالا لینک صفحه ای که نیاز به ارتقا دارد را درون یکی از این صفحات معتبر وب سایت خود قرار دهید.
9. با اضافه نمودن یک کلمه به ایمیل های ارسالی خود، میزان مطالعه و پاسخ به آنها را 45% افزایش دهید
اول اینکه مقدمه های جذاب و قانع کننده بنویسید تا کاربر را به خواندن مقاله تشویق کنید. اگر مقدمه کلیشه ای داشته باشید، کاربر سریع صفحه شما را ترک می کند.
نکتۀ حرفه ای: موضوعی را انتخاب کنید که مخاطبان شما با آن مشکل دارند و به دنبال راه حلی برای آن هستند.
صدها عوامل از قیمت گرفته تا امنیت در خرید یک اتومبیل تاثیر دارند. این موضوعی است که گروه زیادی از متخصصان می توانند درباره اش نظر بدهند.
از نظر ما این یکی از بهترین روش های سئو در تمام تاریخ است که کلاه سفید هم هست. اگر راجع به لینک سازی زیاد فکر می کنید، می دانید داشتن لینک های با کیفیت و مرتبط مانند داشتن پول در حساب بانکی است. چیزی که نمی دانید این است که وبلاگ نویس های مرتبط با فعالیت کاری شما این فهرست ها را در قالب مطالبی با عنوان «بهترین های ...: قرار داده اند. مطلب وبلاگی «بهترین های\xa0 ...» معمولاً شامل فهرستی از وبلاگ ها و سایت هایی مرتبط با یک صنعت یا تجارت خاص هستند. حال چگونه می توانید این مطالب «بهترین های ...» را پیدا کنید؟
بنابراین وقتی عددی را در عنوان محتوای خود (و در توضیحات متا) خود قرار می دهید، می توانید CTR خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.
کلمه کلیدی هدفمند در تگ عنوان این مطلب، «white hat SEO» است. به این ترتیب نگارنده مطلب این عبارت را در عنوان مطلب خود قرار داده است. اما کار به اینجا ختم نشد. مطمئناً نویسنده مطلب می دانسته است که عبارت «SEO case study» نیز کلمه کلیدی معتبری است و ماهانه کلیک های بسیاری دریافت می کند.
احتمالاً تا الان با این مبحث آشنا شده اید. این نوع مقالات جمع بندی به چند دلیل در شرایط ایده آل قرار دارند. کمی راجع به این مقالات فکر کنید. متخصصانی که از ایده های آن ها در مقالات خود استفاده کرده اید، به طور طبیعی می خواهند مقالۀ شما را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.
برای این کار کافیست بر روی دکمه «create my scenario» کلیک کنید تا لینک مخصوصی به شما داده شود.
اگر دقت کنیم متوجه می شویم نویسندۀ مطلب می توانست، مقاله خود را برای کلمه کلیدی “link building strategy” بهینه سازی کند. اما در عوض، آنها کلمه کلیدی خود را به وجود آورده اند: " The Skyscraper Technique". و امروزه با استفاده از همین ایجاد کلمه کلیدی اختصاصی، ترافیک قابل توجهی وارد وب سایتشان می شود.
شاید عجیب باشد، اما بروزرسانی یک مطلب قدیمی می تواند در افزایش ترافیک جستجو و جذب کاربران بیشتر تاثیر زیادی داشته باشد. یک مثال از موفقیت این تکینک سئو مربوط به سایت بک لینکو است. با استفاده از این روش، وب سایت بک لینکو توانست 113% ترافیک بیشتری را به سمت مطلب خود روانه کند. یعنی بازدید آن را بیش از 2 برابر افزایش دهد.
\xa0
11. مهندسی معکوس صفحه ششم نتایج جستجوی گوگل
مرحلۀ سوم: برای متخصصانی که از مطالبشان در مقاله خود استفاده کرده اید، ایمیل ارسال کنید. به خاطر داشته باشید \xa0امکان دارد متخصصانی که برایشان ایمیل ارسال می کنید، مشغلۀ کاری فراوان داشته باشند. پس روند ارسال پاسخ را برایشان آسان کنید.
لینک بیلدینگ شکسته یکی از استراتژی های خوب در سئوی کلاه سفید است ولی تنها یک مشکل وجود دارد: یافتن لینک های شکسته بسیار وقت گیر است. وقتی یک ویرایشگر ویکی پدیا به یک لینک خراب برخورد می کند، بلافاصله آن لینک را حذف نمی کند.
حقیقت این است که بیشتر محتواها ارزش اشتراک گذاری ندارند و بدون اشتراک گذاری (مخصوصاً در قالب بک لینک)، شما در گوگل رتبه نخواهید داشت. برای همین شما باید احتمال share شدن محتوایتان را بالا ببرید.
بنابراین اگر می خواهید ویدیوی شما در گوگل رتبه بگیرد، حتماً توضیحات طولانی ویدیو بنویسید.
نکتۀ مهم: برای لینک های نوار ناوبری وب سایت خود از کلمات کلیدی غنی و پر کاربرد استفاده نمایید چرا که همان طور که در بالا دیدیم، گوگل تنها به لینک هایی که در ابتدا می بیند اهمیت می دهد.
17. کلمات کلیدی خود را بسازید
هنگامی که فرد غریبه از افراد منتظر در صف می پرسید: "آیا می توانم قبل از شما از دستگاه کپی استفاده کنم؟"، تنها 61% از افراد به او پاسخ مثبت می دادند.
منظور از سئوی کلاه سفید، استفاده از تکنیک هایی است که مورد تایید موتورهای جستجو است و باعث می شود که سایت شما به صورت ارگانیک رتبه بهتری در نتایج گوگل به دست آورد.
ابتدا به وب سایت Seed Keywords بروید و برای خود یک سناریو ایجاد کنید (سناریو در واقع همان چیزی است که مخاطبان برای یافتن تجارت آنلاین شما از آن استفاده می کنند).
همچنین، قسمت «مشاهده بیشتر» یا «See Also» را نیز مطالعه نمایید.
پاسخ بسیار ساده است: کلمه کلیدی مطلب خود را مشخص کنید. سپس خود این کلمه و عبارات مرتبط با آن را جستجو کنید و به نتایج (هم نتایج طبیعی و هم تبلیغات گوگل) دقت کنید. ببینید کدام نتایج در رتبه های اول نمایش داده می شوند. این همان نتایجی هستند که کاربران در این جستجو به دنبالشان هستند و بروی آنها کلیک می کنند. همین موضوع تا حدی در مورد تبلیغات گوگل هم صادق است. شرکت هایی که به طور مرتب در گوگل تبلیغ می کنند، تمام مدت مشغول بهینه سازی تبلیغ خود برای دریافت کلیک های بیشتر هستند. پس بعید نیست که شما بتوانید یک متن خوب را از این طریق پیدا کنید که کلیک های بسیاری بخورد. (البته به شرط آنکه تبلیغات یک جستجو زیاد باشد).
اولی را که در مقاله «تحقیق کلمات کلیدی» می توانید کامل بخوانید. اما روش دوم:
در این مقاله 19 تکنیک سئو کلاه سفید را با هم خواندیم. البته این را بدانید سئوی کلاه سفید یعنی تکنیک ها قانونی و پاک برای بهینه سازی سایت. بنابراین اغلب روش هایی که در سئوی داخلی و خارجی یاد گرفتیم کلاه سفید هستند.
چرا لینک داخلی مهم است؟
به این معنی که اگر شما از چهره های سرشناس و کاربلد در مقالات خود استفاده کنید، طی چند دقیقه ترافیک بالایی به وب سایت شما روانه می شود و مطلب شما در شبکه های مختلفی به اشتراک گذاشته می شود. شما هم می توانید چنین مقالاتی را منتشر کنید:
متاسفانه، متن لینک healthy recipes توسط گوگل بزرگ نادیده گرفته می شود. گوگل تنها متن لینک هایی را که اول ببیند، شناسایی و ثبت می کند.
همانطور که می دانید، ویکی پدیا یک دایرة المعارف اینترنتی است که توسط کاربران کامل می شود و در هر زمینه ای که فکرش را بکنید مطلب دارد. هر چند زبان انگلیسی این سایت به شدت کامل است و مطالب بسیار متنوعی در آن یافت می شود، اما زبان فارسی این وب سایت به اندازه انگلیسی آن کامل نیست و بسیاری مطالب هستند که هنوز اطلاعات آنها ناقص است.
چند وقت پیش گوگل الگوریتم رنک برین خود را راه اندازی کرد و این یک تغییر بزرگ بود. چرا؟ چون Google RankBrain الگوریتم یادگیری ماشین گوگل است که به گوگل اجازه داد تا نحوه تعامل کاربران با نتایج جستجو را به دقت اندازه گیری کند.
پس فقط وقتی در ویکی پدیا فعالیت کنید که راجع به یک موضوع، حرفی برای گفتن دارید، از آن مطمئنید و همین حرف شما\xa0در مقاله ای که به عنوان منبع ذکر می کنید وجود دارد.
در تصویر زیر نمونه ای از استفاده از کلمه «چون» را مشاهده می کنید:
دوم اینکه محتوای خود را به بخش های کوچکتر تقسیم کنید و پاراگراف های خیلی طولانی ننویسید تا خواندنش آشان باشد. به ویژه برای کابران موبایل که این روزها تعدادشان خیلی زیاد است.
3. مطالب قدیمی وب سایت خود را به روزرسانی کنید و دوباره منتشر نمایید
مرحلۀ دوم: دربارۀ موضوعی در زمینه کاری خود که متخصصان مقالاتی را درباره آن ها نوشته اند، مطلبی تهیه کنید.
حال زمان آشنایی با یک تکنیک دیگری از سئوی کلاه سفید است...
19. برای به اشتراک گذاری لینک مطالب خود از متخصصان ایده بگیرید
مثلاً اگر می خواهید در زمینه سرمایه گذاری لینک پیدا کنید، چیزی شبیه به زیر را جستجو می کنید:
نحوۀ استفاده:
دوم، لینک های داخلی اعتبار\xa0 را به صفحاتی که به آن نیاز دارند میفرستند که می تواند رتبه آنها را افزایش دهد.
البته پیشاپیش از شما خواهش دارم و به شما هشدار می دهم که با مطالب و لینک های بی ربط سعی در گرفتن بک لینک از سایت ویکیپدیا نکنید.\xa0اینکار نه تنها باعث هر چه بیشتر آلوده شدن فضای اینترنت می شود، بلکه باعث می شود سایت شما نزد کسانی که این مقاله را می خوانند، بدنام شود.\xa0به علاوه، هر لحظه ممکن است لینک شما توسط یک کاربر دیگر (که فهمیده شما فقط قصد اسپم کردن داشته اید) پاک شود و زحمات شما به هدر رود.
این 10وبلاگ مکان هایی کاملاً مناسب برای تبلیغ مطالب وبلاگ شما هستند. شما می توانید با لینک گذاری در این وبلاگها یا برقراری رابطه ای طولانی مدت با آنها سئوی وب سایت خود را ارتقا دهید.
15. منتشر کردن مطالب بیشتر از 1400 کلمه
یک واقعیت جالب وجود دارد که نشان می دهد مهندسی معکوس صفحات 2 تا 10 گوگل فرصت لینک گیری فوق العاده ای را در اختیارتان قرار می دهد. فرصت هایی که با مهندسی معکوس صفحۀ نخست نتایج جستجو، از دست می روند.

ابتدا از این رشته جستجوی ساده استفاده کنید (متاسفانه این فرمول برای ویکی پدیای فارسی عمل نمی کند، بنابراین باید خودتان لینک ها را پیدا کنید)
\xa0
برای مثال بیایید نگاهی به کلمه کلیدی «best mattress» در نتایج گوگل و تبلیغات ادوردز بیندازیم.
نکته اینجاست: آن ها پیش از آنکه همه چیز را رها کنند و پروژه دیگری را راه اندازی کنند، مطالب و منابع بسیار خوبی را بوجود آورده اند.
اگر می خواهید کلمات کلیدی جدید و مرتبط با موضوع خود دریافت کنید (کلمات کلیدی که فقط بازی با کلمات نباشند)، مسلماً به ذهن یک انسان نیاز دارید. یا حتی بهتر، ذهن هزاران انسان که افکار خود را در قالب وب سایت ویکیپدیا در اختیار شما قرار داده اند. حال چگونه باید از ویکیپدیا برای یافتن کلمات کلیدی جدید استفاده کنید:
مطمئناً شما نیز می توانید چنین مطلبی را در موضوع تجارت خود پیدا کنید و آن را ارتقا دهید.
12. در تگ عنوان خود از کلمات کلیدی طولانی استفاده نمایید
نتیجه: از کلمات کلیدی در تگ عنوان خود استفاده نمایید. با این روش می توانید ترافیک زیادی را به وب سایت خود روانه کنید و در نهایت برای بیش از یک کلمه کلیدی در صفحه نخست گوگل قرار بگیرید.
13. از ویکیپدیا برای کلمه کلیدی و ایدۀ موضوعی استفاده کنید
اول، این لینک های داخلی به گوگل کمک می کنند تا محتوای شما را بهتر درک کند. چگونه؟ گوگل با توجه به انکرتکست هایی که در لینک های داخلی خود استفاده می کنید موضع صفحه لینک شده را می فهمد.
ممکن است از خود بپرسید «آیا مهندسی معکوس صفحۀ ششم گوگل تاثیری در رتبه وب سایت من خواهد داشت؟». به طور خلاصه می توانیم بگوییم بله!
سپس، قسمتی که کلمات کلیدی و موضوعات در آن قرار دارند را مشاهده نمایید. این قسمت Contents نام دارد.
این توضیحات با کیفیت شامل 200 کلمه می شود و همین متن نگارش شده سبب می شود زمانی که در یوتیوب عبارت «Link Building» را جستجو می کنید، این ویدیو در صدر نتایج جستجو باشد.
اگر شما یکی از کلمات کلیدی خود را در تگ عنوانتان قرار دهید، سیل عظیمی از ترافیک راهی وب سایت شما خواهد شد. بگذارید توضیح دهیم: وب سایت Backlinko اخیراً مطلبی با عنوان «White Hat SEO Case Study: How To Get a #1 Ranking» (سئوی کلاه سفید: چگونه رتبه یک گوگل را به دست آوریم؟) منتشر نمود.
شما می توانید با استفاده از ahrefs به راحتی صفحات معتبر وب سایت خود را بشناسید و آن ها را ارتقا دهید. تنها کافیست آدرس وب سایت خود را در ابزار جستجوی موجود در ahrefs وارد کنید و بر روی دکمه جستجو کلیک کنید.
همانطور که می بینید، این تگ شامل کلماتی است که تاثیر آنها اثبات شده است و کلیک ها را به خود جذب می کنند.
5. لینک های شکسته ویکی پدیا را احیا کنید
چون نوار ناوبری وب سایت در بالای صفحه قرار دارد، گوگل در ابتدا آن لینک ها را شناسایی می کند. در اینجاست که مسائل کمی پیچیده تر می شود:
[توجه: این یک استراتژی سئو پیشرفته است. بنابراین اگر در بهینه سازی موتورهای جستجو تازه کار هستید، از این نکته صرف نظر کنید.]
اگر شما نیز مدتی است در سئو فعالیت می کنید، مطمئناً می دانید ابزار کلمه کلیدی به اندازه کلمه کلیدی اصلی اهمیت دارند. به عبارت دیگر، اگر شما از همان کلمه کلیدی اصلی که رقبایتان استفاده می کنند، استفاده کنید، کلمات کلیدی شما با کلمات کلیدی رقبایتان یکسان خواهد شد. خوشبختانه، ابزاری کوچک و ناشناخته ای وجود دارد که می تواند شما را در این زمینه یاری دهد: وب سایت SeedKeywords.com
داستان از چه قرار بود؟
راستی اگر به جای سئوی کلاه سفید، سئوی اخلاقی را هم شنیدید تعجب نکنید؛ از بس که این روش بر پایه اخلاق و صداقت و درستی است به آن سئوی اخلاقی نیز می گویند.
و همچنین لینک های داخلی:
البته، من شکی ندارم که در جستجوهای انگلیسی (که نویسندگان آنها همیشه مشغول بهینه سازی و آزمایش عنوان های جدید هستند) می توان نتایج بهتری نسبت به جستجوهای فارسی پیدا کرد. اما همین بررسی ساده می تواند حتی یک فرصت باشد تا بتوانید عنوانی بهتر از سایرین پیدا کنید و گوی سبقت را از آنها بربایید.
همانطور که می بینید، هرچه کاربران گوگل را خوشحال تر کنید، رتبه بالاتری خواهید داشت. مطمئناً، بک لینک ها، کلمات کلیدی و سایر سیگنال های سنتی هنوز مهم هستند. اما RankBrain روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند.

اینجا هم\xa0 RankBrain از شما می خواهد که محتوایی را منتشر کنید که باعث خوشحالی کاربران شود. اگر کاربران پس از 3 ثانیه سایت شما را ترک کنند (که یک پرش حساب می شود) این یک سیگنال تجربه کاربری است که به Google می گوید مردم محتوای شما را دوست ندارند. هر زمان ماندگاری کاربر در سایت شما بیشتر باشد و نرخ پرش کمتر، رتبه بالاتری می گیرید.
آیا می خواهید از کلمات کلیدی مطلع شوید که رقبایتان حتی از وجود آنها بی خبر هستند؟ پس بهتر است دیگر از Google Keyword Planner استفاده نکنید و سراغ روش های صحیح سئو بروید. درست است که Keyword Planner گوگل برای جستجوی ماهانه کلمات کلیدی مناسب است اما در تولید کلمات کلیدی جدید واقعاً وحشتناک است. اما چرا؟

برای روشن شدن قضیه بدانید که گوگل از سیگنال های شبکه اجتماعی برای رتبه بندی استفاده نمی کند. حداقل به طور مستقیم. ولی اشتراک گذاری های اجتماعی می توانند ترافیک بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورند. این افراد در سایت شما وارد می شوند و زمان ماندن کاربر در سایت را افزایش می دهند. برخی از این افراد ممکن است به شما لینک بدهند و این عوامل می تواند به رتبه بندی شما کمک کند.
8. لینک سازی داخلی را فراموش نکنید
اول نرخ کلیک ارگانیک (CTR) خود را بهبود بدهید. وقتی کاربران زیادی در نتایج جستجو روی سایت شما کلیک می کنند، گوگل می فهمد که مردم این نتیجه را دوست دارند، بنابراین سایت شما را بالاتر می اورد تا کابران راحت تر آن را پیدا کنند.
به وب سایت ویکیپدیا بروید و کلمه کلیدی مورد نظر خود را جستجو کنید. در این مثال از کلمه کلیدی " insurance" استفاده شده است.
مطلبی اجتماعی با 911 به اشتراک گذاری
در واقع می توان گفت که این 45% رشد محسوب می شود! حال چرا ما شاهد چنین اختلافی هستیم؟ تحقیقات نشان می دهد که گفتن دلیل یک کار و استفاده از کلمۀ زیرا انجام آن کار را قانونی جلوه می دهد. در دنیای امروزی نیز ایمیل ها و پیغام های راه دوری که مُجاز به نظر برسند، بهتر از بقیه عمل می کنند.
این لینک را برای دوستان، همکاران، خانواده و برخی از مشتریان خود بفرستید و ببینید که از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند:
یکی از ساده ترین راه ها برای گرفتن کلیک های بیشتر، اضافه کردن اعداد به عنوان و برچسب توضیحات است. تحقیقات نشان می دهد، افراد روی عنوان هایی که شامل عدد است، بیشتر کلیک می کنند.
طبق گفته های این سایت، سال گذشته یک ایمیل از طرف شخصی به نام «امیل» برای مدیریت سایت ارسال شد. این شخص توانسته بود با استفاده از راهنمایی های سایت بک لینکو، رتبه اول گوگل را برای یکی از مطالب سایت خود کسب کند. سایت بک لینکو چه کرد؟ برای نوشتن داستان امیل، یکی از مطالب قبلی خود را ویرایش داد و آن را بروزرسانی کرد. شما می توانید مقاله اصلی را در زیر ببینید:
به عنوان مثال، در زیر می توانید Roundupهای مهم از صنایع مختلفی که عملکرد بسیار خوبی داشته اند را مشاهده نمایید.
و آمار بالای بازدیدکنندگان وبسایت خود را زیر نظر بگیرید.
کلاه سفید بر سر بگذارید و شروع کنید
اینکه می گویند صفحات 3 تا 10 گوگل تنها شامل لینک های بی کیفیت می باشد، دروغ محض است. در واقع، بسیاری از نتایج موجود در صفحات میانی گوگل توسط افرادی خلاق بوجود آمده است که وب سایت های جالبی راه اندازی کرده اند اما به علت اینکه کارها بر وفق مرادشان پیش نرفته، همه چیز را رها کرده اند.
بعضی مواقع هم وجود دارد که شما به صفحه ویکی پدیای مربوط به مقاله خود رجوع می کنید و متوجه می شوید که با وجود کامل بودن مطلب، یک لینک خراب در بین منابع وجود دارد. در این حالت (اگر مقاله شما مرتبط است) می توانید این لینک خراب را با آدرس مقاله خود جایگزین کنید تا هم به ویکی پدیا لطفی کرده باشید و هم یک بک لینک برای خود ساخته باشید.
درست است که با این کار شما تنها یک لینک به صورت nofollow به دست خواهید آورد، اما خب همین کار نیز در طولانی مدت تاثیر خوبی بر سئوی سایت شما خواهد گذاشت.
2. سایت خود را برای RankBrain گوگل بهینه کنید
ما بسیاری از اوقات شاهد اشتباهی هستیم که بسیاری از افراد در سئو مرتکب می شوند:
چطور باید کاربران را در سایتمان نگه داریم؟
در متن تصویر آمده است: «به شما ایمیل دادم چون مطلب آخرتان را در توئیتر دیدم و واقعاً از آن لذت بردم.» فردی که این پیغام را دریافت می کند پس از خواندن چند کلمه می فهمد که چرا ایمیل دریافت کرده است. اما نکته مهمتر این است که کلمه «چون» ایمیل ارسالی را مجاز نشان می دهد.
10. برای Descriptionهای ویدیوهای خود در یوتیوب متن طولانی بنویسید
کلاه سفیدها معتقدند که هر چیزی راهی دارد و حتی برای گرفتن رتبه در گوگل باید طبق قوانین عمل کرد. حق با کلاه سفیدها بود، دیگر دور زدن گوگل جواب نمی دهد. برای آنکه بتوانید به تدریج رتبه گوگل خود را ارتقا دهید، کافی است چند دقیقه در روز را به پیاده سازی یکی از روش های سئو\xa0کلاه سفید\xa0که در اینجا معرفی خواهیم کرد بکنید. ما مطئنیم که این روش ها، که توسط همکار خارجی ما یعنی\xa0بک لینکو\xa0معرفی شده اند، می توانند تاثیر خوبی در رنک گوگل شما داشته باشند. (البته باید بدانید که برخی از این روش ها چندان در زبان فارسی کاربرد نداشتند و بنابراین، آنها را کمی تغییر دادیم.)
در زیر قالب یک ایمیل برای مطلب جمع بندی خودرو را مشاهده می کنید:
هنگامی که فردی یک ایمیل ناشناس دریافت می کند، دو سوال برای او پیش می آید:
- این ایمیل از طرف چه کسی ارسال شده است؟
- چه چیزی می خواهد؟
مطلبی جمع بندی شده درباره خوانندگی با 765 به اشتراک گذاری
در تبلیغات به دنبال چیزهای جذابی باشند که می توانید در عناوین خود استفاده کنید.
مدیر بک لینکو این مطلب را ویرایش داد و در آن از این داستان موفقیت گفت. به علاوه تصاویر مختلفی از آمار و ارقام\xa0مربوط به این قضیه را هم در پست خود گنجاند. به این ترتیب توانست با صرف کمی وقت، یکی از مطالب قدیمی خود را برای گوگل و همینطور کاربران جدیدش بروزرسانی کند. البته، او به همین کار اکتفا نکرد و با استفاده از ایمیل و شبکه های اجتماعی این موضوع را به اطلاع کاربران خود رساند. تصویر مقاله ادیت شده را می توانید در زیر ببینید:
فرض کنیم که شما در یکی از مطالب وبلاگ خود طرز تهیه یک غذا را لینک کرده اید و عبارت لینک شده، عبارت «healthy recipes» می باشد.
ممکن است شما نیز چند Expert Roundup دیده باشید – مطالب وبلاگی که ایده ها و افکار عده ای متخصص را جمع بندی می کنند – که اخیراً سر و صدای بسیاری به پا کرده اند.

سئوی کلاه سفید بهترین و مناسب ترین روش سئو است که فقط و فقط با پیروی از دستورات و قوانین موتورهای جستجوگر و در طولانی مدت منجر به نتیجه می شود. اگر الان نگران واژه طولانی مدت در جمله قبلی من هستید، باید بدانید که تمام روش های درست سئو برای به نتیجه رسیدن نیاز به زمان دارند و تنها روش های نادرست و اسپم هستند که می توانند یک نتیجه کوتاه مدت به شما ارائه دهند. اما در طولانی مدت چیزی جز ضرر برایتان نخواهند داشت. این روش های نادرست در جهان بازاریابی دیجیتال با نام\xa0سئو کلاه سیاه شناخته می شوند و به هیچ وجه به کسی توصیه نمی شوند. البته یک روش دیگر به نام سئو کلاه\xa0خاکستری هم وجود دارد که چیزی بین این دو است.
هیچ شکی وجود ندارد که محتوای طولانی خیلی بهتر از محتوای کوتاه 300 کلمه ای عمل می کند. در واقع، نتایج تحقیق از 1 میلیون نتایج جستجوی گوگل نشان می دهد، میانگین تعداد کلمات صفحات رتبه اول گوگل 1447 کلمه است.

ما توانستیم 10وبلاگ فوق العاده در مورد فیتنس و بدنسازی را با 10 ثانیه جستجو پیدا کنیم:
برای مثال، کلمه کلیدی «weight loss tips» (نکاتی برای کاهش وزن) را در نظر بگیرید. در صفحۀ ششم صفحه ای را پیدا کردیم که لینک های بسیار خوب و معتبری در آن وجود داشت.
با سر زدن به یک صفحه ویکیپدیا تعداد زیادی کلمات کلیدی مرتبط و نایاب پیدا خواهید کرد که برای رتبه بندی وب سایتتان مفید هستند. اگر می خواهید ایده های بیشتری برای کلمات کلیدی به دست آورید، بر روی کلمات کلیدی کلیک نمایید. و سپس همان روند گفته شده در بالا را برای آن به کار ببرید.
14. برای لینک گذاری از پستهای «بهترین های ....» استفاده نمایید
به این ترتیب نویسنده با قرار دادن هر دو کلمه کلیدی در عنوان، تگ عنوان طولانی بوجود آورده است:
نتیجه چه بود؟ آمار بازدیدکنندگان از این مطلب 111.37%\xa0افزایش یافت و از 5 هزار به 10 هزار رسید:
اما هنگامی که فرد غریبه سوال خود را به «می توانم پیش از شما از دستگاه کپی استفاده کنم؟ چون عجله دارم» تغییر داد، 89% از افراد حاضر در صف به او پاسخ مثبت دادند.
اگر سوالی درباره سئو دارید می توانید سری به بخش آموزش های رایگان سئو نوین بزنید یا در قسمت کامنت ها از ما بپرسید.