سهم نفوذ 70 درصد محصول ماست در تهران
انتشار: آبان 29، 1403
بروزرسانی: 29 تیر 1404

سهم نفوذ 70 درصد محصول ماست در تهران


طبق بررسی شرکت emrc در بهار ۱۴۰۳ محصول ماست بیش از۷۰% سهم نفوذ در شهر تهران\xa0 داشته است و برندهای کاله، پگاه و هراز در این بازه زمانی بیشترین نفوذ را داشته اند.

در ادامه این بررسی در بهار ۱۴۰۳؛ حجم خرید محصول ماست در فصل بهار نسبت به زمستان حدود ۱۰% رشد را تجربه کرده است.

لازم به ذکر است؛ اطلاعات ارائه شده توسط کابینت یک اپلیکیشن مارتک(تکنولوژی بازاریابی) تهیه شده است. این اپلیکیشن با هدف جمع آوری اطلاعات خرید خانوارها طراحی شده و به برندها کمک می کند، روندهای خرید مصرف کنندگان را از نزدیک دنبال کنند.



منبع: https://mbanews.ir/%D8%B3%D9%87%D9%85-%D9%86%D9%81%D9%88%D8%B0-70-%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84-%D9%85%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/