
انتشار: اسفند 06، 1401
بروزرسانی: 27 تیر 1404
بروزرسانی: 27 تیر 1404
معرفی یک آژانس فرانسوی از زبان خودش
مترجم: نازنين کي نژاد
www.adsoftheworld.com
منبع: http://mbanews.ir/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA/500-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D8%A2%DA%98%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B4.html

ام بی ای نیوز:\xa0آژانس های تبلیغاتی برای نمایش خودشان، چه کارهایی می کنند؟ آژانس گلوری پاریس آگهی چاپی ای را برای جذب مشتری طراحی و منتشر کرده که تمرکزش رو جسارت آن هاست، گلوری پاریس می خواهد به مشتریانش بگوید با مراجعه به این آژانس، باید متفاوت بودن را به جان بخرند، چرا که به یک آژانس متفاوت و جسور رفته اند.\xa0
گلوری پاریس (GloryParis) رمز موفقیت و رونق کسب و کار مشتریانش را جسارت می داند. مشتری باید تعهدی عمیق به مشتری داشته باشد تا بتواند به آن افتخاری که شایسته اش است، برسد.\xa0
ترجمه ی کپشن: فیزیکی و احساسی خودتان را درگیر کنید. حالا زمان حرکت است. کافی ست برندتان بخواهد؛ پیروزی های بی شمار در انتظارش است. برای شکست دشمن باید شجاعت داشته باشید. در این نبرد، فیزیکی و روحی مشارکت کنید، در غیر این صورت افتخار شما را به وحشت می اندازد. پیروزی بدون جسارت رخ نمی دهد.\xa0
نویسنده: تیم تحریریه روحانی نژاد