واقعیت افزوده و برندها
انتشار: بهمن 23، 1401
بروزرسانی: 26 خرداد 1404

واقعیت افزوده و برندها

اسباب بازی فروش ها
دنیای اسباب بازی هم از این فناوری بی نصیب نمانده است. ابداع بازی هایی با اسباب بازی های دنیای واقعی برای ترغیب کودکان و والدین شان به خرید از فعالیت های برندهای این حوزه بوده است.\xa0

کالاهای خانه و واقعیت افزوده
Ikea، Lowes و Target از عشاق واقعیت افزوده اند و امکان تجربه با این فناوری را برای کمک به خرید مشتریان ایجاد کرده اند. آن ها متوجه شده اند خرید وسایل گران قیمتی مثل تخت خواب یا مبل در صورتی آسان تر می شود که مشتری بتواند کالا را در فضای مورد نظرش ببیند و راحت تر انتخاب کند.\xa0


ام بی ای نیوز:
\xa0در یک بررسی در ابتدای امسال مشخص شد ۶۱ درصد خریداران ترجیح می دهند پیش از خرید، ویژگی های کالا و خدمات را با واقعیت افزوده تجربه کنند. به نظر آن ها این تجربه سرگرم کننده و هیجان انگیز است. فروشندگان هم از این مسئله استقبال می کنند و تعداد اپلیکیشن های واقعیت افزوده که وارد بازار می شود روزبه روز در حال افزایش است.\xa0
برندهای مختلف در حوزه های متنوع از این فناوری استفاده می کنند.

ساخت و ساز و طراحی بخش های مختلف خانه
پروژه های مربوط به خانه و بازسازی خانه هم از خدماتی است که نیازمند بررسی زیاد است. واقعیت افزوده این جا هم به کمک مخاطب و ارائه کننده ی خدمات آمده است.\xa0
به عنوان مثال برند تولید در Clopay به مشتریان امکان می دهد بتوانند درهای مختلف پارکینگ خود را با این فناوری ببینند.\xa0

غذا و نوشیدنی
صنعت رستوران و کافه هم به این فناوری علاقه نشان داده است. Starbucks خیلی وقت ها از واقعیت افزوده استفاده می کند. یکی از فعالیت های اخیر برند، آفرینش فضای خاص در شعبه هایشان بود. آن ها می خواستند هم زمان با نشان دادن روش های مختلف دم کردن قهوه به مشتریان، آن ها را به مزرعه ی قهوه در کشوری دیگر ببرند.



منبع: http://mbanews.ir/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C/780-%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D8%AF%D9%87-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7.html