کاهش فروش حجمی دوغ با 465 محصول فعال در بازار
انتشار: اسفند 20، 1401
بروزرسانی: 23 خرداد 1404

کاهش فروش حجمی دوغ با 465 محصول فعال در بازار

میانگین قیمت دوغ هایی که در بسته بندی بطری پلاستیکی عرضه می شوند به طور متوسط هر لیتر 18 هزار تومان بوده است که 46% بیشتر از میانگین قیمت دوغ هایی است که در بسته بندی کیسه پلاستیکی عرضه می شوند (هر لیتر حدود 13 هزار تومان). با این حال بیشترین فروش برای دوغ هایی بوده که در بطری پلاستیکی عرضه شده اند. همچنین بیشترین حضور این محصول در مغازه های بزرگ و بعد از آن به ترتیب در مغازه های متوسط، مغازه های کوچک، سوپرمارکت و تعاونی ها و کیوسک ها بوده است.

برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.



منبع: http://mbanews.ir/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C/3307-Decrease-in-volume-sales-of-Dough-with-465-active-products-in-the-market.html

لازم به ذکر است اطلاعات ارائه شده بخشی از گزارش شرکت پژوهش بازار رسانه امروز از بازار محصولات دوغ است که از مطالعه دوره ای بازار محصولات در خرده فروشی ها به دست آمده است. هدف این مطالعه کمک به تصمیم گیری تیم ها و مدیران بازاریابی و فروش در صنایع مختلف، با ارائه نتایج به دست آمده از رصد مستمر تغییرات بازار خرده فروشان است. علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با در ارتباط باشند.

12/201401

کاهش فروش دوغ با 465 محصول فعال در بازار

بازار دوغ
دوغ یکی از محبوب ترین نوشیدنی های ایرانی است که نزدیک به 85 برند در ایران اقدام به تولید و عرضه آن به بازار می کنند. طبق گزارش های شرکت پژوهش بازار رسانه امروز، در بازار پرهیاهوی دوغ، 465 کالای فعال در بازه خرداد تا آذر 1401 ثبت شده است. این بازار نیز این روزها دستخوش تغییرات شده و گزارش ها نشان از کاهش فروش محصول دوغ دارند. فروش محصول دوغ در آخرین بررسی (آبان- آذر) نسبت به دو دوره ماهانه گذشته (شهریور –آذر) 7%کاهش فروش حجمی و 7% کاهش فروش ریالی داشته است. همین بررسی نشان می دهد: در سه ماه گذشته بیشترین فروش حجمی محصول دوغ از میان انواع دوغ، مربوط به دوغ های بدون گاز بوده است. همچنین از میان حجم های متفاوت، دوغ های 5/1 لیتری بیشترین میزان فروش حجمی را داشته اند.