کمتر برنامه ریزی کرده و بیشتر لذت ببرید
انتشار: تیر 17، 1402
بروزرسانی: 26 خرداد 1404

کمتر برنامه ریزی کرده و بیشتر لذت ببرید

04/171402

کمتر برنامه ریزی کرده و بیشتر لذت ببرید

در یکی از آگهی های تبلیغاتی شاد و مفرح هتل، مردی تیزبین را می بینیم که سوار بر وسپا خود، برنده جایزه شده و به این نکته اشاره می کند که انسان های بزرگ سزاوار بزرگی هستند. در یکی دیگر از آگهی های تبلیغاتی شاهد حضور زنی شیک و خوش پوش هستیم که ضمن عبور از یک هتل بوتیک، چمدانی بزرگ حاوی یک عینک جذاب را باز کرده و چنین پیامی را به بیننده انتقال می دهد: «اغراق در بسته بندی نشانه ضعف است.» این هتل سزاوار مسافرانی است که زیرک تر، با اعتماد به نفس تر و پیچیده تر از بقیه می باشند.

با پیام «کمتر برنامه ریزی کرده و بیشتر لذت ببرید»، این کمپین تبلیغاتی شاد و فوق العاده مفرح وضعیت اقامت در هتل فوق را به تصویر می کشد. در ادامه کسانی را می بینیم که حرفه ای سفر کرده، استاندارد های بالا را تجربه نموده و با وجود رزرو لحظه آخری، از شرایط لذت می برند.

کمپین تبلیغاتی جدید هتل «Tonight» به کارگردانی «لین مکنزی» و محصول آژانس تبلیغاتی «Our Man In Havana» هدفی جز تاکید بر روی مزایای شگفت انگیز اپلیکیشن «HotelTonight» و مهمانان آن ندارد.

برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.



منبع: http://mbanews.ir/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA/3407-Plan-less-and-enjoy-more.html

مهمانان هتل با سبک زندگی در حال پیشرفت خود نیاز های منحصر به فردی داشته و به تبع نیاز به حمایتی منحصر به فرد هم دارند. استاندارد های هتل تا حد ممکن بی عیب و نقص هستند.

برای مشاهده ویدیو کلیک کیند