کمپین «همه کن حریف» اکران شد
انتشار: دی 23، 1403
بروزرسانی: 29 تیر 1404

کمپین «همه کن حریف» اکران شد


برند کن با راه اندازی کمپین تبلیغات محیطی جدید خود با شعار «همه کن حریف» و تصویرسازی از یک چاقوی سوییسی که محصولات متنوع این برند را نمایش می دهد، تلاش دارد مخاطبان ۳۰ تا ۴۰ ساله ی مدرن از طبقه اجتماعی B را هدف قرار دهد. این کمپین با هدف تقویت یادآوری برند (ریکال)، قصد دارد از تصور رایج «کن فقط هود است» فراتر رود و گستره محصولاتش، شامل فر، گاز و سینک را به مخاطبان معرفی کند. پیام این کمپین، که بر کیفیت و کارایی متمرکز است، به زنان پرمشغله می گوید: «کن، همه چیز را برای یک آشپزخانه کامل فراهم کرده است.»



منبع: https://mbanews.ir/%DA%A9%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%86-%D9%87%D9%85%D9%87-%DA%A9%D9%86-%D8%AD%D8%B1%DB%8C%D9%81-%D8%A7%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D8%AF/